Perchè l'industria di a custruzione sceglie i prefabbricati di container?

Avà u prefabbricatu di u cuntinuu pò esse dichjaratu chì hè in piena, rimpiazzà gradualmente u prefabbricatu di l'azzaru di culore, soprattuttu per salvà assai u costu è u tempu di u situ di custruzzione, a viulenza simplice hè particularmente còmuda.Allora, perchè l'industria di a custruzione sceglie avà u containeru prefabbricatu?

1. Salvà u tempu di custruzzione

In generale, u periodu di custruzzione di i siti di custruzzione di l'ingegneria serà relativamente longu.Cum'è un stabilimentu tempurale per a squadra di custruzzione, a selezzione di prefabbricati di cuntainer chì ponu esse custruiti rapidamente, convenientemente, risparmià tempu è sforzu, è risparmià u sforzu serà u più impurtante per l'unità di gestione di u situ di custruzzione.scelta adatta.

U prefabbricatu di u containeru hè cunvenutu per u trasportu, carica è scaricamentu, è u situ di custruzzione solu deve sceglie un cuntainer occupante adattatu, più una quantità moderata di necessità di ogni ghjornu per spustà. esse piazzatu è custruitu solu dopu chì a terra di u situ simplice hè livellu.

Why do the construction industry choose container prefabs?

2. Pò esse spustatu in ogni mumentu, in ogni locu

Per a distanza trà u prughjettu nantu à u situ di custruzzione è u novu prughjettu hè assai luntanu, u dormitoriu di u persunale dopu à a fine di un prughjettu hè di solitu trasferitu à un altru novu prughjettu, u prefabbricatu di u containeru pò esse spustatu in tuttu, è pò esse usatu immediatamente. senza smontà o reinstallazione.

U corpu principale di a casa di cuntainer hè una struttura di cornice d'acciaio, chì hè ferma in struttura è pò esse riciclata per parechje volte.U so tempu di ciclu di vita di serviziu hè ancu equivalente à un longu tempu.Per quessa, a casa mobile cuntainer pò esse spustata in ogni mumentu è in ogni locu secondu u prugressu di u periodu di custruzzione di u situ di custruzzione, è i bisogni di u stabilimentu di a custruzzione ponu ancu esse cunsideratu assai.

3. Bon fattore di sicurità

Ùn ci hè dubbitu chì a custruzzione di l'edifiziu hà spessu requisiti assai stretti per a custruzione di sicurezza è a sicurità di l'insediamentu di l'impiegati.Vivendu nantu à u situ di custruzzione si preoccupa di l'accidenti quandu l'ogetti appiccicati o a terra cascata.

U prughjettu principalu di u prefabbricatu di u containeru hè saldatu cù platti d'acciaio grossi di alta qualità è profili d'aluminiu, chì ponu assicurà ragiunate chì a cunchiglia pò sustene a forza d'impattu è hè durable.

I pannelli di u muru è u tettu di u prefabbricatu di u containeru sò tutti dotati di insulazione di u sonu, riduzzione di u rumore, preservazione di u calore è materiali d'insulazione di calore per assicurà chì l'insulazione di u sonu, a riduzione di u rumore, l'insulazione di u calore, a preservazione di u calore è a resistenza di l'umidità in a stanza sò boni, è furnisce l'impiegati cun un ambiente di vita bonu è còmode.

4. Reduce costs

A causa di i rigulamenti nantu à a velocità di custruzzione è u periodu di custruzzione di a custruzzione, parechji travagliadori participanu à a custruzzione, chì aumenta u costu di l'abitazione.

A scelta di un prefabbricatu di cuntainer pò micca solu mobilizà cumplettamente i so vantaghji di grande volume, ma ancu un prefabbricatu di cuntainer pò esse piazzatu cù letti di ferru currispundenti secondu e esigenze di l'occupanti, chì riduce assai l'investimentu di capitale di i costi di vita.

U prefabbricatu di u containeru acquistatu pò esse riciclatu è utilizatu, chì mostra u so altu rendimentu di costu per u sviluppu ecunomicu.

Quandu i travagliadori si muvianu, u situ di custruzzione ùn hà micca bisognu di cumprà troppi tipi di mobili, solu i letti simplici ponu esse trasladati, chì hè più prezzu di custruisce una casa prefabbricata prefabbricata chì ùn pò micca esse almacenata o affittata dopu u dismantling.


Tempu di post: 11-Jan-2022