Chì ghjè u vantaghju di a casa di containeru flat pack?

Casa di containeru flat packhè cumpostu di cumpunenti di cornice superiore, cumpunenti di cornice di fondu, posti d'angle è parechji pannelli di muru intercambiabili.Utilizendu cuncetti di cuncepimentu modulari è tecnulugia di produzzione, una casa di cuntainer hè modularizzata in parti standard è assemblata in situ.O alzà è mette.U pruduttu usa u cuntinuu cum'è unità di basa.A struttura di u containeru usa cumpunenti speciale d'acciaio galvanizatu à friddu.L'armatura è i materiali d'insulazione termale sò tutti materiali non-combustible.Plumbing, electricità, decorazione è funzioni di supportu sò tutti prefabbricati in a fabbrica senza custruzzione secundaria.L'assemblea in situ o l'alzamentu generale è a sedia pò esse verificatu. Pò esse usatu solu, è pò ancu esse cumminati horizontalmente è verticalmente per furmà un spaziu d'usu spaziosu è stack.

a

Vantaghji di u rendiment: Alta tenuta è sicurezza, impermeabile, ignifuga, antivento, anticorrosivo, a prova di freddo, antiurto, insulazione acustica, insulazione termica, è usu ripetutu.Migliurà è migliurà u cunfortu è a sicurità di l'ambiente di vita.

b

Vantaghju di u costu: Disegnu pieghevule, quadru di lega d'aluminiu, cumpusizioni di cerniere in acciaio inox, robusta è durable, longa vita dopu l'usu ripetutu più di 10.000 volte.Impiegazione cunvene, usu à longu andà, larga scala di i clienti pò riduce assai u costu di usu.

Vantaggio di u costu di u trasportu: Struttura plegable, spedizione compatta, cunvene per u trasportu terrestre, marittimu è aereu, riducendu assai u costu di u trasportu batch.

Vantaggio di u costu di installazione: Dapoi i strati superiore è inferiore sò stati assemblati, i fili sò stati disposti, risparmiendu à i clienti assai tempu di installazione. I modi di operazione multipli manuali / elettrici / meccanichi sò piegati, ùn hè micca necessariu a custruzzione in situ, chì riduce assai i costi di u travagliu è di u tempu.

Vantaggio di u costu di almacenamentu: Dopu à plegà, u spaziu di u pianu hè chjucu, è u spaziu più chjucu hè utilizatu per almacenà a maiò parte di e case, chì riduce assai u costu di i veiculi di almacenamento.

Vantaggi di prutezzione di l'ambiente: Case pieghevoli da a produzzione, u trasportu, l'installazione à u magazzinu, senza perdita di disassemblamentu, senza rifiuti di custruzzione, senza occupazione, senza danni à i terreni cultivati, prutezzione ambientale cumpletamente bassa di carbonu, pruduzzione verde, usu verde.

https://www.vanhecon.com/container-house/


Tempu di post: 29-dic-2020