Ciò chì hè megliu per a casa di cuntainer vivente cà e case cummerciale

casa cuntainer viventehè una spezia di casa prefabbricata.Talicasa cuntainer viventesò principarmenti affittati in cantieri di custruzzione per i travagliadori per campà, ma ci sò ancu alcuni casi di compra è affittu privati.U più grande vantaghjudi a casa di cuntainer viventehè chì sò boni.Hà e caratteristiche di pronta per l'usu, mobile in ogni mumentu, in ogni locu, riciclamentu, riciclamentu, sicurezza, prutezzione di l'ambiente, bella, ecunomica, veloce è efficiente.Let'fighjate perchècasa cuntainer viventesò più populari, è induve sò i so vantaghji?

What is better for living container house than commercial houses

Container PK casa di merci

Prezzu di casa

Container: In generale, a zona interna di.u pacchettu dopu a decorazione hè di circa 13 metri quatratu, ogni cuntinuu hè 12.000 yuan, è ogni metru quadru hè quasi 900 yuan.

Abitazioni cummirciali: Attualmente, u prezzu mediu di a pruprietà in Shenzhen hè di circa 20 000 yuan per metru quadru, chì hè troppu luntanu daretu à u cuntinuu.

pusizioni

Container: Solu in i lochi desolati cum'è i suburbii, ma u cuntinuu hà una forte mobilità, è pudete cambià u locu senza cambià a casa.

Abitazioni cummirciali: Pudete sceglie u centru di a cità o a periferia secondu i vostri desideri.Ma una volta a compra hè fatta, hè difficiule di rimpiazzà.

Sicurezza

Contenituri :I cuntenituri, di solitu solu in i zoni remoti, anu un locu per esse postu, induve a residenza hè spargugliata è u fattore di salvezza hè bassu.

Alloghju di merce: Ci sò centinaie o ancu millaie di persone in una cumunità, è ci sò patrulle di gestione di a pruprietà in i tempi ordinali, chì hà un altu gradu di sicurità.

Esternu

Container: Hè assai persunalizatu, pudete pintà cum'è vulete, è pò esse assai diffirenti.Pudete ripintà quandu fate'ùn piace micca.

Alloghju cummerciale: L'apparenza pò esse cuncepita solu da u sviluppatore è ùn pò micca essecambiatu da sè stessu.

Certi sperti credi chì u sviluppu di "casa cuntainer vivente" pò esse un modu efficau per risolve u prublema di l'abitazione di i gruppi di pocu redditu in u futuru quandu l'offerta di l'abitazioni assequible hè relativamente stretta o i cumpratori sò ristretti.


Tempu di post: 01-01-2021