Chì sò l'installazione in situ di a casa di container?

esigenze 1.Basic per a stallazione dicasa di cuntainerper residenti in situ

a

(1) U fundamentu di a lastra sana: u pianu ùn deve micca colapsà è u livellu deve esse in ± 10mm.

(2) Fondazione striscia: Trè fundazioni perpendiculari à u pianu di sei metri, a lunghezza di a fundazione hè almenu N box + 10mm, è u livellu di tutti i fundamenti hè in ± 10mm.

2. Requisiti per u trasportu di cuntainer per i residenti in u situ

(1) E porte è i finestri duveranu esse chjusi stretti, è i cinturini di fronte, di u mediu è di u spinu di a scatula deve esse strettu.

(2) S'ellu hè un carru di 17 metri cù una piattaforma di diffarenza d'altitudine in fronte, deve esse livellatu cù un quadru di lignu o azzaru.

(3) Cunduce à bassa velocità in tutta a strada.Quandu si scontru à bumps di velocità o strade irregolari, passa lentamente per impedisce a scatula di chjappà in u fondu di a scatula, causendu danni à u pannellu di muru di scatula, caduta di finestri è arcu di u pianu.

(4) Prestate attenzione à i limiti di altezza è larghezza per impediscenu l'ostaculi in i dui lati di a strada da graffià a scatula, cum'è rami d'arburu, fili è cartelloni.

b

Cunsiglii:

1. A fundazione deve esse custruita in stretta cunfurmità cù e dimensioni richieste da i disegni per evità l'affonda è a deformazione.

2. U pianu internu di ucasa mobile cuntainerdeve esse 50 mm più altu ch'è u pavimentu esterno per impedisce chì l'acqua da a terra esterna scorri in a stanza attraversu u fasciu di terra.

3. Hè strettamente pruibitu di brusgià fiammi aperti in a sala di attività di u containeru.

4. L'area di u cliente hè una zona di fulmini, per piacè installate facilità di prutezzione di fulmini.

5. Forti currenti è punti debuli deve esse prutetti è stallati cù tubi di linea.

6. A superficia di u polistirene è i latti di lana di vetru sò tutti vernici cotti, è hè pruibitu di ritrate è di fà un forte impattu nantu à a tavola mobile.

7. A struttura, cumpunenti è facilità di a casa di cuntainer prefabbricata ùn pò micca esse dismantled o mudificate per evità risichi strutturali. Per piacè cuntattateci se avete bisognu di cambià.


Tempu di Postu: Dec-07-2020