Chì sò e caratteristiche principali di e ville di container?

Prughjettu d'innuvazione di l'industria di u turismu culturale di a China, u trailer hè fattu di u muru di a fabbrica, u tettu, etc., è i bisogni di cuncepimentu di u trasfurmazioni, a struttura di u quadru d'acciaio, a struttura portante, ponu assemblà rapidamente un inseme cumpletu di prughjetti di custruzzione di casa. , chì sò carattarizati da u disignu prufessiunali è a standardizazione , Modulari, generalizati, faciuli di smantellare, magazzini, reutilizabili, tempuranee o permanente.

A scala di u sviluppu è a cuncentrazione industriale in uUS è Europeui mercati anu righjuntu un livellu assai altu.Cina hà una populazione enormosa, un cunsumu energeticu enormu è un ambiente geologicu cumplicatu.Sicondu statistiche incomplete, più di 100 terrimoti accadenu ogni annu, è sò necessarii novi tipi di case resistenti à i terrimoti è di risparmiu d'energia.

What are the main characteristics of container villas?

Attualmente, l'appruvazioni di l'abitazione domestica, i terremoti forti, l'alta efficienza, u risparmiu d'energia, u prezzu bassu è a stallazione rapida anu causatu assai zoni di sviluppu, sviluppatori immubiliarii, attrazioni turistiche, nova custruzzione rurale è valore persunale, chì sò prudutti assai vantaghji.U rapidu migliuramentu di l'abitazione hè un puntu culminante in u campu di novi materiali è a custruzzione in questu seculu.

A casa di villa di cuntainer hè ligera in pesu, hà menu umidi, è hà una curta durata.A prestazione termale di a casa hè bona, è u pannellu di u muru adopta u pannellu di muru esternu di particelle di polistirene cù un insulamentu termicu megliu è un effettu d'insulazione acustica.U costu hè bassu è hè una casa verde.In particulare, a struttura di muratura ùn hè micca amichevule à l'ambiente, è una grande quantità di argilla hè aduprata per distrughje l'ecologia è riduce a terra cultivable.

Per quessa, a scuperta è l'applicazione di e case prefabbricate in a scienza è a tecnulugia serà una longa durata, chì cambierà u mudellu di custruzzione tradiziunale, rende u costu di a vita umana più chjuca, è rende l'ambiente di vita megliu, è a ghjente ùn si preoccupa micca. circa a vita.Si pò fà una cuntribuzione maiò à a prutezzione di l'ambiente è hè in linea cù a strategia naziunale di sviluppu durevule !


Tempu di Postu: Jul-20-2021