Chì sò l'accessori per a casa di u containeru di u situ di custruzzione?

I dui materiali principali utilizati incase mobili cuntainersò platti azzaru culore è frame azzaru, più picculi accessori ligami platti, porte è finestri, cola di vetru, tubi di luce, circuit switches, etc.

Cuntainer di abitazione di u situ di custruzzione hè un tipu di casa di pensione di struttura d'acciaio, è avà parechje case di pensione adoptanu ancu a chiglia d'acciaio ligera cum'è a struttura principale, cusì a struttura d'acciaio hè di più in più largamente utilizata in l'industria di a custruzione.Allora, chì sò l'accessori di cuntainer per i residenti in u situ di custruzzione?Fighjemu un ochju cù l'editore di a Casa di Container VHCON!

Piastra d'acciaio di culore: U statu esige l'usu di materiali ignifughi di Classe A, cum'è lana di roccia, cuttuni di fibra di vetru, polistirene (EPS), poliuretanu, etc., cù una conductività termale bassa.

a

Frame Steel: In generale, hè un passaghju quadru secondu u standard internaziunale, chì hè fissatu da viti N ° 18 cù gaskets è altri accessori.L'esterno hè generalmente spruzzatu cù pittura blu anti-ruggina.

Chì sò i metudi di elevazione di a struttura in acciaio?

U situ di custruzzione di u custruzzione è u trattamentu di a strada: Dopu chì i travaglii di fundazione sò rimpiazzati, un situ cù una larghezza di 6-7m luntanu da l'assi di l'edifiziu deve esse riservatu cum'è una strada per a grua per caminari, è a fundazione deve esse solida. è capace di suppurtà u pesu di a gru.Assicurà a sicurità di e operazioni di guida è di elevazione di gru.

L'elevazione adopta l'elevazione in daretu.

Selezzione di punti di elevazione: Per l'elevazione di e culonne d'acciaio, perchè l'altitudine di a colonna d'acciaio hè chjuca, menu di 16 metri, pò esse usatu unu o dui elevazioni: per l'elevazione di travi d'acciaio, dui punti sò usati quandu a lunghezza di u fasciu azzaru lifting hè menu cà 20 metri Metudu hoisting, quandu a lunghezza di u fasciu azzaru hoisting hè più grande di 20 metri, u mètudu di quattru-puntu hoisting hè aduttatu.

Selezzione di a stazione di elevazione: A capacità di elevazione in a stazione di elevazione deve esse garantita per suddisfà l'elevazione di cumpunenti.

Verificazione di i calculi per u corpu di u cumpunente di sollevamentu: Prima chì u corpu di u cumpunente hè issatu, u cumpunente di u corpu deve esse verificatu in termini di forza è stabilità per assicurà chì u corpu di u corpu hè fattibile.

https://www.vanhecon.com/products/


Tempu di Postu: Dec-11-2020