Parlate di u containeru residenziale recentemente cunnisciutu!

E funzioni di a stanza prefabbricata di u containeru residenziale includenu principalmente: sala, sala di ricezione, UCI, dipartimentu di diagnosi di tecnulugia medica, sala di computer di rete, magazzinu di furnizzioni, magazzinu temporale di basura, sala di pulizia, etc. A forma strutturale principale hè l'assemblea in situ. di pannelli mobili di cuntainer.E case di bordu di cuntainer box-type entranu in u campu unu dopu l'altru.U tipu di casa di cuntainer utilizata hè a scatula di imballaggio.U vantaghju di l'imballaggio di a sala di scatula hè chì pò esse spliced ​​in situ, u ciculu di produzzione hè cortu, è ùn ci hè nisuna restrizione per l'elevazione.Una vittura pò ancu trasportà più di una, risparmiendu tempu.


Siccomu a nostra cumpagnia hè stata stabilita, hà guadagnatu una reputazione assai bona da i clienti in un cortu periodu di tempu, è l'affittu da 6 yuan à ghjornu hà surprisatu parechji clienti.I prudutti Simple Resident Container Prefab anu guadagnatu a fiducia di i clienti in u mondu sanu è l'elogio di l'insiders di l'industria cù i vantaghji di cunfortu, prutezzione di l'ambiente verde, benefici ecunomichi, robusta è durable, installazione còmuda, disassemblamentu è assemblamentu faciule è riciclamentu multiplu.
Vantaghji di u produttu:
1. Sturdy è durable: tuttu u materiale di l'acciaio, tutta a struttura saldata, resistenza à u scossa, impermeabile, a prova di ventu, ignifuga, anticorrosione.
2. Prutezzione di l'ambiente è risparmiu d'energia: hè pronta à aduprà, è ùn pruduce micca scarti di travagliu;pò esse riciclatu finu à deci anni, è hè più ecologicu è risparmiu d'energia.
3. Cumminazione flessibile: Pudete aduprà parechje case di cuntainer per combine arbitrariamente diverse forme è dimensioni di dormitori di u persunale, uffizii di u pianu, sale di cunferenza tempuranee, dormitori, cucine, bagni, etc., è hè estremamente veloce.
4. Easy disassembly è assemblea: A casa di cuntainer hè una struttura integrale.Pò esse ghjuntu rapidamente à u destinazione cù una grua, isciutu in situ, è trasladatu in u stessu ghjornu.
5. Convenienza: L'intera casa di cuntainer pò esse spustata in ogni locu chì vulete in ogni mumentu cù un camion di elevazione.
L'internu di a stanza di l'uffiziu di a casa di cuntainer hè cumpletamente decorata, cum'è a stanza di l'uffiziu ordinariu chì vede.Ci sò 2 lampade integrate è sockets (una di e 3 sockets hè per l'aria condizionata) sò preinstallati, avete solu aduprà u cable internu chì vene cù a casella di l'uffiziu per cunnette cù l'alimentazione di rete esterna.Decorazione interna cumpleta, elettricità esterna, aria condizionata integrata, elettricità, illuminazione, tavoli è sedie, pronti per l'usu.Ci sò ancu assai vantaghji di leasing di cuntenituri residenziali, soprattuttu perchè deve cunfurmà à a tendenza attuale di prutezzione di l'ambiente verde è risparmiu d'energia., Cum'è unu di l'invenzioni chì ponu cambià a nostra vita in una dicada, a popularità di i cuntenituri hè ancu comprensibile.


Tempu di Postu: Set-09-2022