Attellu di struttura in acciaio: sei vantaghji in unu

1.U prugramma di l'attellu di struttura d'acciaio hà un ciclu di fabricazione breve è una pruduzzione integrata di prugramma.Cù l'aiutu di l'urdinatori è l'analisi strutturale prufessiunale, u pianu strutturale attuale hà assai accurtatu u ciclu di u pianu, è a correzione è a mediazione in u pianu hè assai còmuda.

2. L'attellu di struttura d'acciaio pò esse stallatu in a zona di cunfurmità abbastanza.L'attellu di a struttura di l'acciaio pò aduprà e caratteristiche di a forza di l'acciaio alta, è l'usu di reti di colonna di grande spaziu per fà a divisione di l'aereo di custruzzione flexible, chì ùn solu furnisce l'architettu cù spaziu per maneuvering in u pianu, ma ancu furnisce l'utilizatori cù a struttura apprussimativa. per mudificà a struttura secondu diversi usi.

3.Ustruttura d'acciaio attelluhà una alta forza portante è un eccellente rendiment sismicu.Cù a stessa carica, a struttura di l'azzaru hà una sezione trasversale più chjuca, è a stessa sezione trasversale hà una capacità portante più grande.U pesu di una casa d'acciaio ligera di 6 piani hè solu equivalente à u pesu di una struttura di brique-concretu di 4 piani, è l'effettu di u terrimotu hè chjucu.

Steel structure workshop: six advantages in one

4.L'attellu di struttura in acciaio anu svantaghji eccezziunali in quantu à a custruzzione.U cimentu cast-in-place richiede una custruzzione cuntinua, è hè affettatu da a stagione di custruzzione in a parti miridiunali di u nostru paese.A maiò parte di a struttura d'acciaio hè custruita in a fabbrica, è l'assemblea di u gruppu pò esse operatu tuttu u ghjornu.

5. U costu cumpleta di attellu struttura azzaru hè bassu.A fundazione occupa una proporzione più grande in u costu di u prughjettu, è u pesu ligeru di a superstruttura pò calà u costu di a fundazione, riducendu cusì l'investimentu di tuttu u prugettu.A caratteristica di alta rigidità di a custruzzione di a struttura d'acciaio elimina u costu di u travagliu è u costu di altri materiali ausiliarii cum'è furmagliu.

6. L'attellu di struttura d'acciaio risponde à e richieste di ricchezza di l'abitazione è di sviluppu cuntinuu, adattatu per a produzzione di massa di fabbriche, è altu gradu di pruprietà è cummercializazione.Riunisce i prudutti avanzati di rifiuti cum'è u risparmiu d'energia, l'impermeabilizazione è l'insulazione termica per compie un inseme cumpletu di applicazioni, integra a pianificazione, a produzzione, a custruzzione è l'installazione, è avanza a ricchezza di e residenze.Cù u sviluppu di u stabilimentu urbanu, a trasfurmazioni urbani richiede l'annullamentu di un gran numaru di strutture vechji, è l'annullamentu di strutture azzaru hè più casuale implementatu.L'usu di l'azzaru hè altu, u capitale di annullamentu hè bassu, è a contaminazione hè chjuca, chì risponde à i requisiti per u sviluppu cuntinuu.


Tempu di Postu: 18-Nov-2021