Cumu hè generatu u bastimentu di u containeru

U metudu di custruzzione di ucustruzzione di cuntainerhè simplice è pò esse cumminatu liberamente cum'è blocchi di costruzione.

a

U metudu più cumuna hè di mette parechje cuntenituri in un gruppu di forme, dopu tagliate è saldate per apre i mura di e scatuli per furmà un spaziu tutale, è dopu saldate travi d'acciaio per rinfurzà a capacità di carica di i cuntenituri.Dopu avè finitu u travagliu di saldatura è rinnuvamentu, eseguite a decorazione di l'internu di u cuntinuu, è installate a scala, u tavulu di preservazione di u calore, u tavulu di prutezzione di u focu è altre strutture d'insulazione termica è di prutezzione di u focu.

Vantage

1. Recyclable è bassu costu di custruzzione

A maiò parte di i cuntenituri incustruzzione di cuntainersò l'usu secundariu, chì appartene à u riciclamentu di materiali è pò esse usatu cum'è risorse sustinibili.À u listessu tempu, u cuntinuu hè un materiale di custruzzione pronta è pò esse direttamente in usu senza trasfurmazioni.Stu metudu di custruzzione low-carbon è ecologicu pò salvà i costi di custruzzione.

2. Convenient to assembly and transport

A custruzzione di u containeru hà questu elementu mobile, perchè u cuntainer era urigginariamente un strumentu di trasportu industriale, cusì hè estremamente convenientu in u trasportu.Siconda, u metudu di custruzzione di a custruzzione di cuntainer hè simplice è ùn ci hè micca limitazione di e cundizioni di u situ, cusì u cuntinuu pò esse rapidamente custruitu o smantellatu in ogni locu.

3. U spaziu hè apertu è pò esse aghjustatu liberamente

Ucustruzzione di cuntainerhà un forte spaziu apertu, è a struttura è a funzione di l'edifiziu ponu esse liberamente aghjustate è aduprate secondu i bisogni di l'utilizatori.In generale, u cuntinuu hà un spaziu internu cumpletu è una bona cundizione strutturale.

U cuntinuu, un ughjettu chì pare micca pertinenti à l'edifiziu, irradia nova vitalità è vitalità sottu à e mani ingegnose è abili di l'architettu per fà u megliu usu, è lascia ancu una forte traccia di i tempi in a storia di custruzzione.


Tempu di post: 18-dic-2020