Caratteristiche di a casa di scatula di imballaggio è a casa di cuntainer mobile

U box room hè un tipu di casa chì spessu vedemu in a nostra vita.A cuntrariu di a casa di cimentu rinfurzatu, a sala di scatula pò esse spustata è trasportata.Qualessu tipu di scena hè u spaziu di attività cumuni in a nostra vita?Per esempiu, fabbriche, arbureti, vigili, etc. Tutti questi ponu esse appiicati à e case mobili.Fighjemu prima e so duie caratteristiche.

1. Features: U cuntenutu high-tech, scientificu è tecnulugicu hè diventatu una chjave populari oghje, è u supportu tecnicu hè inseparabile da ogni industria, è u listessu hè veru per e case mobili.Per esempiu, in a casa, pò esse cumplettamente i bisogni di a famiglia, è a cucina è u bagnu sò tutti perfetti.Case Box sò diffirenti di case di cimentu, chì ponu esse stallati à vuluntà.Se vulete custruisce una infrastruttura cumpleta, pudete custruisce diverse case mobili dopu à trattamentu tecnicu, è fà a sala di attività cù un spaziu pocu più spaziosu sottu un layout raghjone.

2. Features: Pò esse assemblatu.U vantaghju di a sala di imballaggio hè chì pò esse assemblatu secondu i moduli fatte prima, chì ponu risolve u prublema di disassemblamentu è trasportu di a casa.Quandu a ghjente hà bisognu di rifuggiu in u salvaticu, ponu utilizà camioni di chjama per trasportà e case, è ponu ancu aduprà vitture per trasportà e case mentre si movenu da una zona di travagliu à l'altru.

Features of packing box house and mobile container house

Chì cunvenzione porta a casa di cuntainer mobile à a vita di e persone?

Cù i cambiamenti custanti in a custruzzione urbana, l'edifizii alti parenu cumparisce da a notte, i zoni residenziali è cummerciale sò affollati, a ghjente hè occupata cù a so propria attività, è nimu dice chì sò vicini.E persone in l'edifizii alti aspettanu i so picculi cortili.U cuntinuu pare avè trovu un novu modu per noi.A casa di cuntainer mobile vi pò purtà à u locu duv'è tù campà nantu à u primu arrivu, u primu servitu.Piglia assai tempu per custruisce, hè faciule d'utilizà, è hà un aspettu eleganti è eleganti, chì hè assai adattatu per stà in un locu cù belli paisaghji.

E case prefabbricate di container sò largamente usate.E persone facenu cuntenituri in un corpu basicu per custruisce diverse case, uffizii, dormitori è cusì.Ci hè parechje ragioni per chì u sviluppu di u containeru di a Cina hè limitatu.U puntu hè chì i Cinesi sò più cunsirvatori è e case di cuntainer ùn sò micca case affidabili, cusì e case di cuntainer sò cunsiderate cum'è case temporali in Cina.

Dopu anni di sviluppu, a tecnulugia di pruduzzione di a casa di cuntainer mobile hà maturatu gradualmente, chì hà migliuratu a robustezza di u cuntinuu è hà assicuratu chì i clienti ponu aiutà l'utilizatori à stallà in lochi scenici o spazii naturali.Hè una nova casa cù installazione còmuda, muvimentu è funzioni cumplete.A forma di residenza dà à e persone un piacè più altu di a vita.


Postu tempu: Apr-08-2022