E case di cuntainer eranu chjamate "edificazioni à pocu carbonu in l'era postindustriale".

Serà assai fretu è incunificatu in l'invernu per campà in acasa di cuntainerchì era usatu per u trasportu di merchenzie ?Ancu s'è no avemu mai campatu in una casa di cuntainer trasfurmata da un containeru, ciò chì avemu vistu finu à avà ùn hè micca u casu.E capanne scure è friddi chì ponu bluccà a pioggia ùn sò micca listessi.Vive in elli ùn si senti micca cum'è un omu senza casa.Una volta chì alcune trasfurmazioni sò realizate, truverete chì queste case di cuntainer sò diventate cusì attraenti.Molta luce farà chì u spaziu diventa assai caldu.

a

Certi pirsuni taglianu tuttu u "muru" o apre u "tettu", è poi combina dui, trè o quattru cuntenituri in un spaziu di vita creativa.Pudete ancu cumprà scatuli semifiniti chì sò digià insulati.

In una parolla, a trasfurmazioni di cuntenituri usati hè di usà cum'è unità di custruzzione di basa di case, attraversu diverse forme di cumminazione strutturale, aduttà e misure di rinfurzamentu currispundenti, è esse equipate di porte è finestre standardizzate, pavimenti, cucine è bagni, è ancu. cum'è l'approvvigionamentu di l'acqua è u drenaje, l'electricità, l'illuminazione, a prutezzione di u focu è a prutezzione di i lampi.Elettricità è altre facilità è equipaghji, è dicurazioni currispundenti, per diventà un spaziu di vita è uffiziu sicuru, còmode è umanizatu.

Menzionatu sopra l'appartamentu studiente di u containeru Olandese, un longu è largucasa di cuntainercù una cucina, bagnu, camera è balcone.A piccula partizione sanitaria hè in a pusizioni media, dividendu u cuntinuu longu in dui spazii.Tutte e facilità basi (cumpresu l'Internet) necessarii da i studienti in a vita di ogni ghjornu deve esse cumplettamente preparati.

b

L'Agenzia Temporanea di l'Abitazione di Keetwonen in i Paesi Bassi hè stata rispunsevuli di u disignu di queste case di cuntainer, ma a rifitting di i cuntenituri è a stallazione di toilette, cucine è strutture Internet sò stati tutti fatti in Cina.

Questi cuntenituri mudificati sò stati spediti in l'Olanda è impilati in un edifiziu di cinque piani, cù scale è corridori installati in fronte è balconi in daretu.Si pò dì chì "picculu ma cumpletu".

Adam Kalkin hà designatu acasa di cuntainerin u nordu di Maine per l'architettu Adriance.In una struttura grande, i cuntenituri 12 sò cumminati cum'è a struttura basica.U pianu di terra in i mura di e residenze di container da i dui lati hè una cucina aperta è una zona di salottu.U spaziu tutale copre quasi quattru centu metri quadrati è hè dotatu di porte di garage aperte di doppia altezza.

Quandu l'Adriancecasa di cuntainerà a sera, si pò vede chjaramente chì a struttura di vetru supportata da u cuntinuu avvolge tutta a casa, è e duie scale d'acciaio portanu à u locu di a stanza di u containeru à u sicondu pianu.

A natura di tali edifici rapprisintati da cuntainer hè u riciclamentu di i rifiuti industriali.Cume u cuncettu di cuncepimentu verde 3R (Reduce, Recycle, Reuse) in u disignu industriale cuntinueghja à approfondisce, ci saranu sempre più oggetti per noi per sviluppà a creatività.In i Stati Uniti è in altri paesi, i casi di cunvertisce l'aviò Boeing 727 è 747 in edifici residenziali ùn sò micca rari.


Tempu di Postu: 27-Nov-2020