Prublemu anti-corrosione di a casa di cuntainer

Prublemu anti-corrosione di a casa di cuntainer

Cù u sviluppu cuntinuu di l'industria muderna di materiali di custruzzione, i materiali di e case di cuntainer sò innuvati constantemente, cum'è ferru, azzaru di culore, pannelli di lana di roccia, etc., sò continuamente utilizati in a custruzzione.Cumu duvemu impediscenu di esse corroditi quandu li usemu dopu?.

Anti-corrosion problem of container house

1. Metudu di rivestimentu: Stu metudu hè generalmente utilizatu per a struttura d'acciaio interna di una casa di cuntainer.Siccomu ùn hè micca resistente à e alte temperature s'ellu hè pittatu fora in a stanza mobile, l'effettu anti-corrosione ùn pò micca ottene un effettu megliu.Ma u so vantaghju hè u prezzu bassu di quotazione, chì hè adattatu per u revestimentu anti-corrosione di grande area applicazione in interni.

2. Metudu di rivestimentu compositu d'aluminiu (zinc) spray termale: Stu metudu anti-corrusione hà una funzione anti-corrosione assai bona paragunata à u metudu di revestimentu, è hà una forte adattabilità à a scala di custruzzione di case mobili, è ùn hà micca sottumessu deformazione sottu alta temperatura. cundizioni.Per quessa, hè adattatu per l'applicazioni anti-corrosione outdoor.

3.Si deve esse guardatu in un ambiente limpiu è ordinatu durante l'usu dopu per impediscenu chì a piastra d'acciaio di culore ùn sia affettata da l'ambiente.U terrenu di u campu di almacenamentu di l'erosione di diversi media corrosivi deve esse pianu, liberu di oggetti duri è avè una capacità portante abbastanza.

4.I platti d'acciaio di culore di altri tipi di case di cuntainer deve esse posti nantu à pads di gomma, skids, brackets è altri dispositi, è i chjusi di cinturini duveranu esse rivolti in sopra, è ùn ponu micca esse posti direttamente nantu à a terra o strumenti di trasportu.

5.I platti d'acciaio devenu esse guardati in un ambienti interni secchi è ventilati, evitendu l'almacenamiento apertu è l'almacenamiento in lochi propensi à a condensazione è à grandi cambiamenti di temperatura.

Di solitu, quandu usemu case di cuntainer, duvemu fà arrangiamenti ragiunate per u locu di almacenamento di i platti d'acciaio di culore per un accessu faciule è minimizzà u muvimentu innecessariu.Questu pò ancu impedisce chì u cuntinuu si alluntassi è causanu ferite innecessarii.


Tempu di Postu: Jul-29-2021