A quali prublemi deve esse attentu à a persunalizazione di e case di cuntainer?

In a vita di ogni ghjornu, e case di cuntainer deve esse relativamente raru, ma in fabbriche, hè largamente utilizatu, allora chì sò i requisiti per persunalizà e case di cuntainer?Ancu se u metudu currettu di ogni squadra di ingegneria hè diversu, e cundizioni sò simili, chì hè ancu unu di i criteri di accettazione.A quali prublemi deve esse attentu à a persunalizazione di e case di cuntainer?Ci sarà una introduzione dettagliata in l'articulu, pudete piglià un ochju.
A quali prublemi deve esse attentu à a persunalizazione di e case di cuntainer?

casa

1. Taglia di u produttu

I clienti misuranu a lunghezza, a larghezza è l'altitudine secondu a dimensione di i so prudutti, è i requisiti di dimensione per e case mobili di cuntenituri Erdos duveranu esse grande invece di chjucu.Quandu si misurà u voluminu di un pruduttu, l'unità di misurazione hè generalmente precisa à centimetri.U più chjucu l'errore, u megliu, è u più grande a dimensione, u più altu pò esse u costu.2. Esigenze di carica per a scatula

I clienti deve prima pisà u pesu di i so prudutti, cusì ch'elli ponu sceglie un materiale adattatu per a sala di attività di cuntenituri Erdos per suppurtà u pesu di u pruduttu.

3. L'equipaggiu hà bisognu di dissipate u calore in u tempu?

Sia chì l'equipaggiu hà bisognu di dissipate u calore in u tempu implica i requisiti per u pianu di fondu di l'armadiu, cumu l'armadiu esce è dissipa u calore, è cusì.Se l'exhaust è a dissipazione di u calore sò necessarii, hè necessariu di saldare o installà louvers è ventilatori di scarico.U locu specificu dipende da a piazza di l'equipaggiu in a scatula.

4. Avete bisognu di decorazione ?

Perchè a casa mobile di u containeru Erdos pò implicà u persunale chì entra è abbanduneghja a scatula, a maiò parte di i clienti pruponi una decorazione simplice di a scatula.A porta posteriore di u corpu di u containeru hè aperta per facilità l'entrata è a surtita di l'equipaggiu, è a porta antifurtu hè stallata in fronte.

5. Hè necessariu di stallà fili?

In generale, a stallazione di filu ùn hè micca necessariu, ma i clienti anu bisognu di cunsiderà se a stallazione di filu hè necessariu secondu e caratteristiche di u produttu.In generale, l'armadiu cuncepisce i porti di ingressu è di uscita sottu à l'armadiu, è u prublema impermeabile serà ancu cunsideratu à l'outlet di cable.
Chì sò e cundizioni per persunalizà una casa di container?

1. Pò esse caricatu è scaricatu rapidamente, è pò esse cambiatu direttamente è convenientemente da un mezzu di trasportu à l'altru.

2. Hà un voluminu di 1 metru cubiu o più.

3. Trasbordamentu nantu à a strada ùn hà micca bisognu di spustà a merchenzie in a scatula, pò esse direttamente ricaricata.

4. Hè cunvenutu per u riempimentu è u scaricamentu di e merchenzie.

5. Pò esse usatu ripetutamente per un bellu pezzu è hà abbastanza forza.


Tempu di Postu: Dec-22-2022