Chì sò i vantaghji principali di a casa di container flat pack?

Ancu s'ellu, a casa di u containeru flat pack hè robusta è durable, cù una bona tenuta à l'aria, un assemblamentu è un assemblamentu convenientu, un rendimentu superiore è una bona resistenza à u scossa, chì hè assai amata da a maiò parte di l'utilizatori.In più,a casa di containeru flat packhè una struttura integrale cù un quadru in l'internu, è u muru hè fattu di pannelli cumposti di piastra d'acciaio di culore, chì ponu esse migrati in tuttu è hà una vita di serviziu di più di 20 anni.Adatta à stanze di duty, stanze di guardia, buttreghi, etc. Per permette à più persone di avè una cunniscenza più cumpleta di a casa di cuntainer flat pack, è per allargà ancu a gamma di applicazioni di a casa di container flat pack, a nostra cumpagnia riassumerà è presenta i vantaghji prominenti di a casa di container flat pack.

1

1. Aduttà u mètudu insulation termale esternu di u muru esternu, in ligna cù i normi di risparmiu energeticu di u bastimentu di China, eliminà u fenomenu di ponti caldi è friddi, è impediscenu chì l'edifiziu sia danatu da a deformazione di l'umidità, u muffa è a ruggine.A riflessione di u calore unicu è u disignu di a capa di ventilazione rende l'involucro di l'edificiu più insulatu, è a temperatura pò esse ridutta da 5-8 gradi Celsius.

2. I pannelli laterali anu un insulamentu di u sonu speciale è un insulamentu di calore.Pò ghjucà u rolu di l'insulazione di u calore, l'insulazione di u sonu, a prutezzione di u friddu è a prevenzione di u focu.Non-combustible, a prova di muffa è senza vermi.Robusta è durable, a vita di a struttura hè di 70 anni;pittura matte o pittura galvanizzata migliurà assai a resistenza à a corrosione di i cumpunenti, a vita di serviziu di a scatula pò ghjunghje à più di 30 anni, una eccellente resistenza à u scossa (livellu 8), resistenza à u ventu (livellu 11).

3. U truss di u tettu, u pavimentu, u muru è e parti di fundazione sò reliably è fermamente cunnessi da accessori spiciali, chì ponu resiste à u tifone.A tappa di neve nantu à u tettu hè 1,5 m, è a tappa di neve nantu à u tettu pò esse designatu separatamente secondu e cundizioni climatichi.

4. A qualificazione di u focu righjunghji u standard di disignu A-level, è i muri, i pavimenti è l'altri parti adoptanu tecnulugia per assicurà a sicurità.

5. L'insulazione acustica perfetta è a tecnulugia di assorbimentu di scossa risponde à i standard naziunali di insulazione di u sonu di l'edificiu, in particulare a freccia audio 250-1000Hz sensibile à l'arechje umane.Presta attenzione à u trattamentu intensivu è crea un ambiente di vita tranquillu.

6. Stabilite strati di ventilazione nantu à i mura è i tetti, è a diferenza in a densità di l'aire è a temperatura formanu un effettu di u ventu naturali;una strata di ventilazione unidirezionale hè stallata apposta in a struttura di l'envelope composite, in modu chì i mura è u tettu anu a funzione di "respiru", vale à dì, l'umidità interna Pò esse scaricata fora, mentre chì l'umidità esterna ùn pò micca entra in a stanza.

I sopra sò i vantaghji di ucasa di containeru flat pack.Da una banda, speru chì tutti ponu capisce i vantaghji di a casa di cuntainer flat pack.Da l'altra banda, è indirettu capisce i motivi di a popularità di a casa di container flat pack, pò ancu aumentà l'impattu nantu à u pacchettu flat. casa di cuntainer.Di sicuru, sè vo vulete sapè di più nantu à ucasa di containeru flat pack, o bisognu di custruì una casa di containeru flat pack, pudete cuntattà direttamente a nostra cumpagnia, a nostra cumpagnia farà u nostru megliu per scuntrà i vostri bisogni.


Tempu di Postu: Apr-02-2021