Chì sò i vantaghji di e case di cuntainer diffirenti da l'edificazioni tradiziunali?

Chì sò i vantaghji?

Casa di container prefabbricatacustruzzione si riferisce à un edifiziu assemblatu in situ cù cumpunenti prefabbricati.I vantaghji di stu tipu di edifiziu sò a veloce veloce di custruzzione, menu limitata da e cundizioni climatichi, risparmià u travagliu è migliurà a qualità di a custruzzione.Cù u sviluppu di a tecnulugia industriale muderna, e case di custruzzione ponu esse fabbricate in lotti cum'è a produzzione di macchine.Sempre chì i cumpunenti di custruzzione prefabbricati sò trasportati à u situ di custruzzione è assemblati.

A

Chì sò e caratteristiche di e case di container prefabbricate?

1. Un gran numaru di pezzi di custruzzione sò pruduciuti è trasfurmati da l'attellu.I tipi principali di cumpunenti sò: pannelli di muru esterno, pannelli di muru interni, pannelli laminati, balconi, pannelli di climatizazione, scale, travi prefabbricati, culonni prefabbricati, etc.

2. Un gran numaru di operazioni di assemblea in u situ, mentri l'operazioni originali di cast-in-place sò assai ridutte.

3. Aduttà u disignu integratu è a custruzzione di l'architettura è a decorazione.U statu ideale hè chì a decorazione pò esse realizatu simultaneamente cù a custruzzione principale.

4. A standardizazione di u disignu è l'informazioni di a gestione.U più standard i cumpunenti, u più altu l'efficienza di a pruduzzione, è i costi di cumpunenti currispundenti calanu.Cù a gestione digitale di a fabbrica, u costu-efficacità di tuttu u bastimentu di casa di container prefabbricati diventerà sempre più altu.

5. Soddisfà i bisogni di l'edificazioni verdi.

Chì sò l'edifizii prefabbricati cumuni attualmente ?

1. Case di legnu

A struttura di legnu mudernu hè una forma strutturale chì integra i materiali di custruzzione tradiziunali è a tecnulugia muderna di trasfurmazioni è di custruzzione avanzata.In parechji paesi europei è americani, l'industrializazione, a standardizazione è a tecnulugia di stallazione di sustegnu di e case di struttura di legnu sò assai mature.Strutture di legnu sò largamente usate per via di i so materiali convenienti.U sviluppu di a tecnulugia di struttura di legnu hè assai rapidu.Comu cumunimenti usatu in ville di legnu è case di lignu.

2. Casa di struttura d'acciaio ligera

Villa d'acciaio leggera, cunnisciuta ancu com'è casa di struttura d'acciaio ligera, u so materiale principale hè a chiglia d'acciaio ligera sintetizzata da una striscia d'acciaio galvanizzata à caldo è una tecnulugia laminata à freddo.Dopu à u calculu precisu è supportu è cumminazzioni di accessori, hè ragionevuli capacità Bearing.A tecnulugia di custruzzione di edifizii residenziali di struttura d'acciaio ligera hà evolutu nantu à a basa di a tecnulugia di custruzzione di struttura di legnu in stile nordamericanu.Dopu più di centu anni di sviluppu, hà furmatu una custruzzione matura cù proprietà fisiche eccellenti, spaziu è forma flexible, custruzzione faciule è diverse forme.sistema.

3. Case prefabbricate di cimentu

I pezzi prefabbricati in béton sò chjamati cumpunenti di PC in u campu di l'industrializazione residenziale.U cimentu tradiziunale di cast-in-place currispundenti richiede a fabricazione di muffa in situ, u versamentu in situ è ​​u mantenimentu in situ.

In cunfrontu cù u cimentu cast-in-place, i prefabbricati di cimentu pruduciutu in fabbrica anu parechji vantaghji: a qualità è u prucessu di i cumpunenti di l'edificazione ponu esse megliu cuntrullati da a produzzione mecanizzata, a dimensione è e caratteristiche di i prefabbricati ponu esse standardizzate significativamente, è a velocità di l'installazione è a custruzione. l'ingenieria pò esse accelerata.calendariu; In cunfrontu cù a fabricazione di stampi tradiziunali in situ, i stampi in a fabbrica ponu esse riutilizzati, è u costu generale hè più bassu;A pruduzzione mecanizzata richiede menu travagliu, etc. Tuttavia, i prefabbricati anu ancu disadvantages: a fabbrica hà bisognu di una grande zona di magazzini di magazzini è di supportu di l'equipaggiu è di l'arnesi , Altu costu di almacenamiento;

Hè bisognu di una squadra di custruzzione furmata prufessiunale per cooperà cù a stallazione, è u costu di trasportu hè altu è risicatu.Questu determina chì a so gamma di radiazione di u mercatu hè limitata è ùn hè micca adattatu per a popularizazione.

4. Casa di cuntainer

Stu tipu di cuntainer residenziale hè principarmenti allughjatu in i cantieri di custruzzione per i travagliadori per vive in. Ci sò ancu alcuni casi di compra privata è affittu.U più grande vantaghju di i cuntenituri residenziali hè chì sò boni.

A casa di cuntainer hè cumpostu di sistema strutturale, sistema di terra, sistema di pavimentu, sistema di muru è sistema di tettu.Ogni sistema hè cumpostu di parechji moduli unità.I moduli unità sò fabbricati in a fabbrica, è u situ di a casa hè assemblatu da moduli unità.

A casa di cuntainer pò esse disassemblata è spustata senza distrughje a terra.Hà realizatu a trasfurmazioni da a pruprietà "immubiliare" di a casa à a pruprietà "immubiliare" per millaie d'anni, è hà realizatu a separazione completa di "immubiliare" è "immubiliare" per millaie d'anni.

A casa di cuntainer hè carattarizata da un disignu prufessiunale, standardizazione, modularizazione è produzzione universale, faciule da demolizione, installazione còmuda, trasportu convenientu, almacenamentu, è case temporali o permanenti chì ponu esse reutilizate è rivoltate parechje volte.


Tempu di post: 26-mar-2021