Cumu risolve queste situazioni di cuntenituri residenziali?

Avà,cuntenituri residenzialisò stati largamente utilizati in a vita di ogni ghjornu di e persone.Perchè sceglie un cuntainer per campà?Questu hè ancu perchè hè faciule di spustà.Per i campi cum'è l'ingegneria è a custruzzione, finu à a fine di u periodu di custruzzione, l'abitazione di l'impiegati pò ancu esse trasladatu è poi trasladatu à u prossimu locu.Quandu campemu in lochi specifichi, avemu ancu scontru assai prublemi.Cumu duvemu risolve elli?

Per e persone chì vivenu in case di cuntainer, hè ancu impurtante attentu à a pulizia frequente, perchè sti tipi di case sò generalmente usati cum'è case temporali.S'ellu ùn sò micca puliti spessu, diventeranu sempre più impuri, è a ghjente si sentenu à l'internu.Dunque, ricordate di pulisce spessu durante a vostra vita.

1

Quandu vive in una casa di cuntainer, ci saranu alcune facilità in ucasa di cuntainer.Sta facilità hè principalmente aduprata per facilità a vita.A maiò parte di e facilità sò tempuranee è pudete installà.Ùn hè micca fermu fermu.Dunque, quandu aduprate stu equipamentu, fate attenzione à ùn mette micca troppu oggetti pesanti nantu à questu.Per esempiu, strutture cum'è tavulini di vestitori è librerie temporaneamente posti in l'internu deve esse aduprate secondu u so propiu scopu principale, senza a necessità di utilizà machini pruvisorii per altri scopi.Prestate attenzione à a sicurità di u focu in e cundizioni di vita normale, ùn fume micca o catturà u focu in u cuntinuu à vuluntà, è fate cura per prevene e malatie infizziose.

Chì duverebbewefate se a temperatura di u cuntinuu residente hè alta dopu avè campatu in questu per un bellu pezzu?

In u vaghjimu è l'invernu, hè difficiule di sente a temperatura in u cuntinuu hè troppu altu, ma in l'estiu, s'ellu ci hè più persone chì vivenu in questu, o ci sò più oggetti in questu, per quessa, tuttu u spaziu internu hè relativamente relativamente. strettu.Dopu à campà per un bellu pezzu, Ci pò esse un prublema di aumentu di a temperatura interna.E persone chì vivenu in questu pò sentu incunificate.In fatti, ci sò assai boni modi per calà a temperatura di vita in u cuntinuu.Se mastru stu metudu, ancu s'è vo campate in un cuntinuu ogni ghjornu, ùn vi sentite micca stuffy.

 

Dopu avè campatu in un cuntainer per un bellu pezzu,ci sò parechje manere di calà a temperatura.

 

U primu metudu: U metudu più simplice hè di stallà una pipa d'acqua nantu à a cima di u cuntinuu immediatamente, spruzzate l'acqua nantu à a cima di u cuntinuu immediatamente, è dopu aghjunghje l'acqua di u robba à u cuntinuu per calà a temperatura in modu chì pudete campà in questu. , chì hè assai còmode.

 

U sicondu mètudu: stallà picculi climatichi in u containeru.Per esempiu, in a natura, hè prubabile di campà in un cuntainer per un bellu pezzu.À questu tempu, un picculu climatizzatore pò esse installatu, è u picculu climatizzatore pò esse guidatu da l'energia di u ventu o di u sole, è dopu l'aria condizionata cintrali pò esse usatu per rinfriscà u cuntinuu.

 

In fatti, certi pruduttori sò avà capaci di fabricà cuntenituri cù materiali insulanti.Dopu chì sti ingredienti sò messi in i mura di u cuntinuu, u calore esternu pò esse ragiunamente impeditu di entre in u cuntinuu, perchè e persone chì vivenu à l'internu ùn si sentenu micca facilmente caldu.Per fà megliu a casa di cuntainer fresca è cunfortu, per piacè ùn mette micca troppu terra in a casa, è impedisce chì u spaziu internu sia troppu affollatu è pruvucannu a circulazione di gas è di mercurie.

 

Basatu nantu à u cuntenutu di sopra, sapemu chì quandu a ghjente vive in u cuntinuu, deve esse pulita immediatamente.Per prublemi di temperatura, pudemu installà l'aria condizionata cintrali.Siccomu l'area di vita tutale hè chjuca, ùn ci hè bisognu di mette troppu oggetti.Questu hè tuttu u modu per migliurà a cunsulazione di a vita.


Tempu di Postu: Mar-23-2021